Posjedujemo duboko razumijevanje poslovnih procesa i digitalne transformacije, što nam omogućava da pronađemo optimalna rješenja za vaše izazove. Naše dugogodišnje iskustvo, znanje stečeno kroz različite projekte, visokoobrazovani tim i vrhunska oprema omogućavaju nam da zajedno radimo na olakšavanju pronalaska kvalitetnih rješenja, uz pomoć moderne tehnologije.
"Red i pojednostavljenje prvi su koraci prema ovladavanju temom."
- Thomas Mann
Integrirati podatke i procese ne znači samo prikupiti ih i spojiti. Čišćenjem nepotrebnih, zastarjelih i pogrešnih podataka u konačnici se dobivaju konsolidirani točni podaci koji zadovoljavaju informacijske potrebe različitih krajnjih korisnika, a usklađivanjem procesa postiže se da različiti sustavi funkcioniraju kao jedna cjelina.
Analiza podataka, u slučaju da nisu integrirani, ponekad zna biti Sizifov posao. S integriranim podacima ova glavobolja nestaje - informacije skrivene u gomili podataka postaju jasnije i preglednije. |
Integracijom se povećava transparentnost i osigurava da svi korisnici mogu brzo pristupiti podacima i prikupljenim informacijama. Na taj se način u velikoj mjeri olakšava rad svim članovima tima. |
Poslovne operacije pojedine organizacije nakon integracije podataka ili procesa dobivaju sasvim novu unaprijeđenu dimenziju. Radni procesi se pojednostavljuju, racionaliziraju i ubrzavaju.
Kada su sve informacije dostupne putem jednog sučelja, lakše je donositi ispravne poslovne odluke, uočavati prilike ili nadolazeće izazove. Na taj način štedi se ne samo vrijeme, nego i novac.
Integracijom procesa i objedinjavanjem podataka omogućuje se lakše planiranje, vođenje i nadzor projekata te povećanje operativne učinkovitosti i smanjenje troškova. Za svaku organizaciju koja želi održati korak sa suvremenim potrebama poslovanja, integracija je od ključne važnosti.
U proteklih nekoliko godina, gradovi i jedinice lokalne samouprave često su inicirali projekte integracije nepovezanih baza podataka s ciljem optimizacije naplate komunalnih i drugih naknada te stvaranja preduvjeta za učinkovitije upravljanje imovinom. U tom kontekstu, Prehnit je proveo integraciju koja je obuhvaćala objedinjavanje katastarskih i kartografskih podataka, zračnih i satelitskih snimaka, postojećih knjigovodstvenih podataka te novih terenskih informacija u jedinstvenu, ažurnu i preglednu bazu podataka. Ovim pristupom postavljeni su čvrsti temelji za unaprijeđeno planiranje i učinkovitije upravljanje resursima i imovinom.
Naš tim stručnjaka uspješno je proveo integraciju podataka iz složenih, prethodno nepovezanih sustava, kao i integraciju različitih servisa u dvije države povezane željeznicom, za logističku tvrtku Wiener Lokalbahnen Cargo koja djeluje u Austriji i Njemačkoj. Unatoč ranijim izazovima, gdje su vlakovi u svakoj zemlji koristili senzore različitih proizvođača, nakon integracije servisa i baza podataka željezničke mreže u jedinstveni sustav, korisnici u dispečerskom centru sada mogu jednostavno pratiti podatke o vlakovima i teretu na njima. Prelazak vlaka preko državne granice više ne predstavlja problem, kao što je to ranije često bio slučaj.
Uspješna integracija različitih procesa unutar multidisciplinarnog projekta ključna je ne samo za postizanje točnosti konačnih rezultata, već i za pojednostavljenje rada, što omogućava uštedu vremena i smanjenje troškova. U okviru velikog projekta mapiranja staništa, naš stručni tim odigrao je ključnu ulogu u usklađivanju uredskih aktivnosti, poput izrade karata, s terenskim prikupljanjem podataka. Tijekom tri godine paralelnog rada, integracija ovih procesa i njihovih rezultata u jedinstven sustav bila je ključna za konačan uspjeh projekta.